Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 28. november 2008

pressdog får Major Air på 1070 ventilator

 Jordbaserede

Den ekstreme finansielle nedsmeltning har ramt 1070AM Den Fan radio i Indianapolis. Det er gjort dem så strapped for indhold, de åbnede telefoner til - dyb indånding - bloggere. Den pdog får større luft. Faktisk pressdog.com blev født med noter om Motegi race i april 2005 , ikke 2006, som jeg har sagt på luft. Jeg er ældre end jeg er klar. På et tidspunkt tænkte jeg Curt Cavin kaldte mig racist.

Dude. Ikke sandt! Jeg stemte for Barack! Jeg regnede han kalde mig en race-ist, som i nogen, der kan lide væddeløb, og det var en intern gag eller noget, da Curt er en kvalitet fyr og ville ikke gå alle Sharpton om mig ud af det blå. Viser sig, jeg misheard ham, som han forklarer om luft. Sjove ting.

The far-more-intelligent Jeff from MyNameIsIRL.com got air as did the bloggers from motorracingonline.blogspot.com, 16thandgeorgetown.com and speedgeek.blogspot.com along with the most excellent Sarah Fisher!

Listen HERE

Ingen kommentarer: