Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 13. januar 2009

VideoBlog! Westside Brandsikkerhed Town Hall



Jeg er stolt over at kunne annoncere en ny funktion på min hjemmeside, den VideoBlog! Denne nye teknologi er en del af mit engagement for at give beboerne i CD11 med relevante oplysninger om offentlige anliggender.

Jeg tiltrådte Public Safety udvalg af CD11 Bemyndigelsesprocedure Kongres til at være vært for en Westside Brandsikkerhed Town Hall på Det Getty center i Brentwood . Fokus var at lære om betydningen af brandsikkerhed, og hvordan du forbereder din familie og hjem for en brand nødsituation.

jeg modereret rådhuset begivenhed og leder paneldiskussion, der figurerede:

-Ellis Stanley, General Manager, Los Angeles Nødberedskab Department
-Chief Patrick Butler, Battalion 9, Los Angeles Fire Department
-Sargent David Podest? West Los Angeles Division, Los Angeles Police Department
-Jan Selder, West Valley Center Manager, Los Angeles Animal Services Department

Mødet luftet på Kanal 35, og det er ses her som en VideoBlog!. Videoen er ca 1 time 20 min.

-Bill

Ingen kommentarer: