Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 11. marts 2009

Giv mig din fattige, din tr�tte, dit nystartede

Den Mark Cuban's Stimulus planen.
Du skal sende din forretningsplan her på min blog, hvor jeg forventer, at andre kan og vil kommentere den. Jeg forventer også, at andre folk vil stjæle ideen og bruge dem andre steder. Det er den id�. Kalde dette en open source finansiering miljøet.



Hvis det er en god id� og værd at støtte, vi vil have det andre steder. Tanken er ikke kun for at hjælpe dig, men at finde ud af, hvordan man kan hjælpe økonomien gennem hårdt arbejde og opfindsomhed. Hvis du kommer op med ideen og få finansiering, har du et forspring. Hvis du udfører bedre end andre, kan du måske tjene penge på det. Som du vil se fra reglerne nedenfor, disse vil være virksomheder, der er for det meste drevet af sved egenkapitalen.



Jeg vil investere penge i virksomheder, der præsenteres her på denne blog. Ikke mindst, ingen grænseværdier, men en meget bestemt sæt regler.




Den første runde af finansieringen er blevet offentliggjort.

Ingen kommentarer: