Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 22. december 2009

Happy (Comfy) Weekend

Jeg behøver bare at sige tak en million gange over til min fantastiske læsere i denne uge. For din støtte i lanceringen af den nye Coco + Kelley design websted og dit daglige fødselsdag ønsker!
Jeg vil tilbringe weekenden cozying op i huset og lægger sidste hånd på stue og soveværelse til en billedserie (eeeks!), Og jeg tænkte dette citat fra Lonny Magazine var en perfekt måde at slutte ugen - trods alt hvad godt er et hjem, hvis det ikke er livable?

Og jeg lovede at meddele de to heldige læsere til fødselsdag foræring i denne uge, så her går vi!

Vinderen af kaarsKoker lysestager og ærmer er: Paula over på (to Ellie) (sådan en sød blog, ved den måde!) Og vinderen af en personlig invitation design fra Dana Cordova er: M & K - stipendiat Seattleites arbejder på at opbygge deres første hjem i løbet Four Twenty Four! Love that!

OG, så glem ikke - du kan stadig få 20% rabat på kaarsKoker hjemmeside i ferien med koden COCOK, så hvis du ikke vinder, vil jeg foreslå affyret over og blokering et par lysestager og ærmerne for dig selv!

Har en fantastisk weekend alle!

Ingen kommentarer: