Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 5. januar 2010

Tirsdage MED MORRIE

"Hvorfor har vi gider med alle distraktioner vi gjorde? Hjem igen, at OJ Simpson retssagen var i fuld sving, og der var folk, der overgav hele deres frokost ser det, så tapede resten, så de kunne se mere om natten. De vidste ikke OJ Simpson. De vidste ikke, nogen i sagen. Men de opgav dage og uger af deres liv, afhængig af andres drama. "

Jeg delte ovenstående uddrag fromTuesdays med Morrie med Tasha morges og det første hun sagde var ".... men jeg elsker at se Kimora Lee Simmons ", hvortil jeg svarede," jeg kender, men spørgsmålet er, "hvorfor gør du interessere dig for med sit liv - hun har ikke engang kender dig og værre, behøver du ikke betyder noget for hende, og men du bruger så meget tid på hende! "

Jeg forlod hende til at tænke over det "meningen med livet spørgsmålet" for min formiddag tennis-session med Coach Din og skyndte sig at arbejde for 9:30 møde.

Efter mødet gik jeg gennem min Things To Do liste og spurgte Sree at sende en invitation til alle interesserede til at deltage i Mount Kinabalu klatre, den dato, der er fastsat i maj næste år. Inden for få sekunder, kom Sree til mit værelse for at meddele mig, at Franco har accepteret invitationen med en besked mundheld "Jeg vil komme, så længe jeg stadig kan se E! News."

Sree så forvirret, men med den besked jeg ved, Tasha har også været anledning til nogle svære spørgsmål til hendes far her til morgen.

Ingen kommentarer: