Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 18. juli 2010

CHA - Opsaetning og Dag 1 Pics

Ønsker du hurtigere opdateringer og på stedet info eller kreativ inspiration ?.....
Tilføj mig på facebook eller twitter!

Dette vil være Plaid CHA kabine.

Barnes and Noble Load In.


Jeg vil underskrive Bow Wow WOW lørdag kl 4-5.

Bow Wow WOW!

Hubby hjulpet os belastning! XO

Vickie Howell's nye bog - der er masser af listige interviews - herunder min.

Den dobbelte Stitch Twins

Candie Cooper og hendes nye bog.

Mod Podge giveaway.

# 1 fan Jilian

De 3 Kathy's, Cathie's og Cathy's. (Og Steve vor Helt)

Kathy - Crafty Chica
Cathy of California
Me

Min nye bog!

FOOD

Laura Kelly designeren kikker.

lærke Bøger - Kærlighed Gør and Take Sign.



FUN Talents og ideer

Craft-o-rama

Maria, Stefanie og mig.

Os med Candie. Hun er altid klar til et smil, en latter, et knus, en forståelse look og en gennemsnitlig en $ $ håndværk projekt.

Ingen kommentarer: