Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 24. august 2010

Meatless mandage for Jorden

For et par uger siden jeg nåede ud til Decor It Yourself Facebook side spurgte, hvem ville være nede at tilslutte mig at give tilsagn om at gøre dette. Jeg spiser kød VEJEN mindre end 6 dage om ugen, men jeg ønskede at se, om vi kunne motivere en hel gruppe til at foretage en engageret løfte. Jeg blev alvorligt stoked at se svaret, så besluttet at gøre meatless mandage vores Jordens Dag episode, da hvordan vi spiser, er en af de mest magtfulde indvirkning vi har på vores planet. Her er den episode:






Når du laver det løfte, kan du tilmelde dig meatless mandage nyhedsbrevet, som bringer lækre veggie opskrifter til din e-mail in-box hver uge. Hvor let kan det få?





Nogle Foodie venner hjulpet af blogging om emnet og herunder nogle af deres favorit vegetarisk mad til os. Matthias og hans forlovede «, har en mad blog, mælk i glasflasker og bidrog plantemateriale. Min ven og vegetarisk, Daisy, bidraget med et, meatless Shepard's Pie opskrift (og en sjov måde at lære det) over på hendes blog, Pushing Up Daisies. Rebecca Lando fra delectable arbejdsgruppen klasse Foodies gav os hendes tage på spørgsmålet og nogle fav retter her. Og endelig, her er min runde-up af vegetariske opskrifter i mit indlæg fra et par uger siden.



Treehugger rapporter her, at hvis vi holder op med at spise kød en dag om ugen, det er den positive virkning det vil have på vores miljø ....

* Vores drivhusgasemissionsreduktioner lige amerikanske skifte fra en bil med en gennemsnitlig brændstofeffektivitet (det er omkring 22 mpg for hele flåden) til en højeffektiv bil som Toyota Prius (50 mpg).

* Vi vil spare omkring 1 ton vand, nok til at fylde badekarret 22 gange om ugen.

* Hvis alle i USA gjorde det, ville vi i fællesskab sparer omkring 12 milliarder gallons af benzin.

Dette er en lille forandring i dit liv, som vil gøre enorme ændringer for planeten.

Ingen kommentarer: