Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 11. december 2010

Hvad farve er groen?

Det er et spørgsmål, jeg brugte til at bede mine elever tilbage, når jeg underviste hobbyists at male og at blande farver. \ "Grøn er grønt \" var den sædvanlige svar, indtil jeg sendte dem ud for at kigge - så det var svært at få dem til at gøre noget, men blander grøn maling.


Fascinerende! En smule farve teori blev kastet i, selvfølgelig, for at hjælpe dem til at forstå \ "hvorfor \" af, hvad de gjorde i blandinger. Det er virkelig dejligt at have kontrol, når du blander maling!

Anyway, var jeg inspireret og motiveret af min ven (internet type co-conspirator/fellow designer / samarbejdspartner op på Cape Cod) til at gøre noget med hensyn til shamrocks, som det er, hvad hun gør lige nu.

Min eneste tanke var en cookie. Jeg mener ONE cookie. Så jeg besluttede at forskning \ "Shamrock cookies \" og kunne ikke tro de billeder jeg fandt - som kan føre til en hel kurv af dem. Jeg havde troet i begyndelsen med kun én til at gøre bleg grøn glasur med nogle mørkegrønne og krystal perler på toppen for \ "drysser. \"

Men nu denne idé er vokset og vokset til at omfatte en masse forskellige tråde og \ "farver \" af grønne og andre vidunderlige ting. Det syntes kun ret til at bruge Petite Meget Velvet for cookie dejen, og derefter forskellige teksturer til glasur selv. Dette er kun en brøkdel af, hvad jeg har begravet i skuffer i mit stash.

Memory tråd vil også gøre store glasur, som den ville være, hvis ekstruderes fra en wienerbrød tube! Dette vil være masser af sjov, og huske at det er bare en Broderi replikationen, betyder det ikke at være nøjagtig som en cookie, men kan bruges til at øve mange nye masker og teknikker til dekoration. så længe det \ "lyder \" som glasur.


Det første billede er så vidt jeg gik i dag, og er den første skitse, der er gjort for et nyt stykke - at få den størrelse højre, osv. Pilen peger på et sted, der ikke er helt korrekt, og skal skal tegnes - i morgen ! Jeg håber at starte syning en snart.


Når jeg får tegningen, der passer til mig, vil jeg nok sætte det op på Freebies, osv., så du kan printe det ud og spille sammen.

Ingen kommentarer: