Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 31. december 2008

overdækkede i Swash

Vi ved, vi officielt gamle, når vi modtager Le Creuset kasserolle potter til jul og hankering at gå i Naturtype at kigge på vinteren salg. Må jeg se en hvid blokadevagt hegnet i den nærmeste afstand fremtiden? Måske jeg også vil være at bekymre sig om skatter hurtigt (jeg har stadig ikke en anelse om, hvor meget jeg får beskattes ...). For nu Men det er bare en mild homebug at jeg bliver nødt til at lindre temmelig Damn hurtigt (jeg kan ikke blive besat med plader og sko ... det er blot almindelig grådige ...). På Habitat, jeg udspioneret nogle strøelse, der så mærkeligt bekendt, og for omkring ti minutter , Blev tænke hvor fanden jeg havde set det ... indtil jeg ser på tag og indset, at design duo Swash var ansvarlig for illustrationerne på strøelse ... 50% rabat ... bargainous seng glæde ... Jeg har ikke noget imod at blive swaddled i Swash ' s tegninger på alle ...

 Swashb1  Swashb2_2

Den slags twigged som at detaljerede sort skitsere og Akvarel teknik, at Sarah Swash og Toshio Yamanaka har udviklet er helt adskilt ... (snapped deres sketchbooks her ...)

 Swashb3  Swashb4

De har givet deres hjemmeside redesign og har medtaget nogle dejlige naturlige lys oversvømmet billeder af deres S/S 09 indsamlingen i en meget engelsk ser haven ...

Swashss091

 Swashss092

Swashss093

 Swashss094

For S/S 09 de har også gjort en række store tørklæder i silke og dobbelt lag Chiffon .. .

 Swashs1

Swashs2

Swashs3

 Swashs4

Swashs5

Jeg behøver kun at være swathed i tørklæder og når liggende på mit sengetppe ... såvel som bærer en af de kjoler ... syge Swash fantasy ... Jeg tror, at jeg vil efterlade dig med at smule mærkeligt mentale billede.

Ingen kommentarer: