Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 12. februar 2010

Jeg har behov, Too - Booking til torsdag


Denne uge fra bestilling via Torsdag:
Men nok om dig, hvad med mig?
Dagens spørgsmål?
Hvad er dit foretrukne del af booking via torsdag? Hvorfor vil du deltage (eller ikke)?
Min favorit spørgsmål er dem, der udløser de længere poster jeg skrevet. Nogle af disse er helt almindelige spørgsmål, der lige kom på det rigtige tidspunkt. Andre er usædvanlige ting, eller i det mindste ting, jeg ikke havde tænkt på før.
Nogle af mine foretrukne seneste spørgsmål:
Navn 15 bøger, som har holdt med dig over years.Is der stadig symbolik i brug i dag fiktion?
Hvordan du arrangerer dine bøger, når du gemme dem?
Hvad er en bog, du kan leve i?
Jeg deltager i booking via torsdag for sjov. Jeg nyder at tænke på de spørgsmål, fordi de giver mig en grund til at bruge lidt tid på at skrive om bøger i et stort billede måde, at almindelige revision skriver ikke. Jeg kan godt lide at have en chance for at diskutere nogle yndlingsbøger eller nogle bog relaterede spørgsmål, der ikke ville komme op på anden måde. Da jeg startede, herunder tilfældige billeder, jeg har nydt at gå på jagt efter billeder som godt.

Ingen kommentarer: