Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 6. juli 2009

GARANTI tirade tirade

Ser ud som jeg egentlig ikke har et job. Den faldt gennem anden grund. Jobbet var bare et call center student job, men det var et job. Jeg har ikke arbejdet hele dette år, fordi der er bare ingen arbejde derude for en studerende synes det. Jeg kan kun arbejde om natten og i weekenderne og måske 1 dag om ugen. Jeg har ikke noget detailmarked erfaring, så jeg aldrig nogensinde får detail arbejdspladser. Alle fortæller mig, at lyve og sige jeg har, men når jeg har forsøgt at det ikke virker. Så jeg har måske også ærlig nylig, ikke embellishing min detail genoptage nok. Jeg ved det ikke. Jeg tror alligevel, at jeg er alt for fedt for detailhandel. Helt ærligt, jeg har prøvet så mange gange i årenes løb, få et interview fra min genoptage gøre godt, men kan fortælle, at det, de tænker.

Jeg har en masse andre projekter på farten hele tiden, men næsten alle af dem er ulønnet. Jeg er så over:

Gør ulønnet styling
Gør ulønnet fotografering
Gør ulønnet skriftligt

Ikke at jeg er utaknemmeligt, men min tid og færdigheder skal være værd at noget ikke de?

Det er at komme til det punkt, hvor jeg kan blive nødt til at forlade Uni. Henry kan ikke støtte os både for de næste 2,5 år på hans løn. Det er ikke fair for ham, enten har han intet andet valg end at opholde sig et job han hader, så han kan støtte mig. Hvis jeg arbejdede han kunne reducere hans timer og være i stand til at arbejde på at få sin indretning karriere i gang. Han færdig Uni ret, når den økonomiske krise hit, så få et job i hans foretrukne område har været barsk, men ved at arbejde på fuld tid har det været endnu sværere, da han ikke kan gå til interview som en fridag betyder én dag mindre løn og ingen regninger bliver betalt, kan han ikke engang besvare hans mobil på arbejde eller har den på, så han ikke engang ved, hvis folk har opfordret ham til at tilbyde ham et interview. Jeg ved ikke, hvad han skal gøre.

Jeg har desperat brug for et job.

Please blogerverse arbejde din magi og finde mig et job.

Eller måske jeg vil starte en online butik? Eller smykker mærke? Eller et modefænomen mærke?
Jeg vil ikke engang vide, hvor man skal begynde.

Jeg har prøvet at sælge på ebay, jeg aldrig gøre mange penge fra det, og jeg hader at gå til min lokale postkontor. Lever i CBD betyder posthuset i nærheden af mig (meget convieniently placeret 1 døren fra mit sted) altid har en linje af ca 30 minutter.

Ok tirade over Jeg føler mig lidt bedre.

Ja jeg er på centrelink, ja, jeg får leje bistand. Det er ikke nok til at dække vores regninger (husk på 25 og 28 vi er lidt ældre end den gennemsnitlige studerende og har derfor et par voksne regninger end den normale 18-årige studerende ville)

Ingen kommentarer: