Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 29. august 2009

What's in a name?

\ "What's in a name? Det, som vi kalder en rose
Ved ethvert andet navn ville lugte så sødt. \ "

- Shakespeare, Romeo og Juliet


Mens killing er stadig i vid udstrækning kaldet "baby" fra både mor og jeg, der har været en virtuel slæbebåd krig for uger nu, hvad for at navngive ham. Og jeg beder til at afvige med Juliet. Der er meget i et navn.

Jeg kan godt lide mit navn. Jeg forstod ikke, da jeg var lille. Kids bruges til at lave sjov på det. Og når alle andre kvindelige barn på jorden begynder at blive navngivet \ "Nicole, \" for at drille ophørt. Så har jeg altid taget navngivning alvorligt. Og jeg var følelsen dårlige, at vores nyeste lille fyr har været rundt i ugevis med nogen klar identitet.

En del af forsinkelsen er, at hans køn var uklar. Det er ikke længere et problem. Han er helt klart på vej til mandlige catdom! Den anden del har været mors insisteren på at give ham et "T" navn. Tigger (1992-2009) var vores oprindelige T-mand, efterfulgt af Toby i 2006. "Alle vores katte har T navne," quoth moderen.

Vi gik gennem en liste over navne, der spænder fra det latterligt at det sublime inden kvadratur off med vores personlige favoritter. Moderen blev stukket om Todd / Toddy. (Umiddelbart fik mig til at tænke på Robert Preston's karakter af samme navn i Victor / Victoria. I'm sorry. Denne lille fyr er ikke en gay showcat. Ikke at der er noget galt med det. Det er bare ikke ham.) Også min mor havde en tante, der gik Toddy. "Min tante var ikke homoseksuelle eller en showgirl," insisterede moderen. \ "Jeg kan godt lide det navn. \"

Stadig, jeg vil ikke give op på taz. Jeg tror, taz er en helt henrivende navn og for mig, det får én til at tænke billeder af Tazmanian Devil af Bugs Bunny berømmelse. Dette synes at passe vores lille hjemmehørende ankel-biter til et T. (ordspil bestemt.)

Jeg var endnu mere opmuntret af Vicki over på NotSoSAHM som rapporterede, at hun og hendes hubby's første Kitty blev døbt taz som et unisex navn. Og hvorfor fra House på Red Hill påpegede, at Ozzie, Toby og Toddy bare ikke har den korrekte ring til det. Hvordan retten du er!

Alligevel kampen føres videre. Jeg har været defiantly kalde killing taz, og han har også selv begyndt at reagere på det. I mellemtiden, moderen har været decrying navn som dum. Men endelig, i går aftes hørte jeg for første gang, moderen kalder ham taz! "Det er ligesom Tazmanian djævelen. Han slags er som at, "siger moderen. (Helt ærligt, han er. Du må ikke lade sig narre til en anden ved at cute ansigt.)

Ja! V i NV i dag står for sejr ...

Ingen kommentarer: